MTB 4 TOWERS
JAK STROME MOGA BYĆ ASFALTY
ONI DALI RADĘ
Dasz i TY !

Startujecie o godz. 14:00.

Start znajduje się w Ochotnicy Górnej przy amfiteatrze Wiejskiego Ośrodka Kultury, naprzeciw szkoły podstawowej.

Z tego miejsca będziecie ruszać w odstępach 1 minuty, będzie to start honorowy, z którego każdy pojedyńczo przejedzie w dowolnym dla siebie tempie do startu ostrego (punkt początkowy pomiaru czasu), który będzie usytuowany po zjeździe w prawo z drogi asfaltowej w drogę gruntową ( tzw. Szlak wołoski na Magurki) zjazd znajduje się ok. 15metrów za ul. Jamne.

Meta zlokalizowana jest przy samej wieży na Magurce, którą będziecie widzieć z prawie kilometr przed.

Na szczycie wieży będzie zlokalizowany bufet z owocami i napojami. Zachęcamy do wejścia i podziwiania przepięknych panoram na Tatry i Gorce.

Zalecamy zjazd do miejsca startu w górnym odcinku po trasie Uphillu ( prosimy o zachowanie ostrożności w związku z możliwa jazdą do góry zawodników, pamiętajcie o zejściu z trasu, tak aby nie utrudniać jadącym do góry, droga w tym odcinku jest szeroka), za punktem widokowym po lewej stronie, po wyjeździe z lasu, na pierwszym skrzyżowaniu szlaków, prosimy o skręcenie w lewo w kierunku Jamnego, od tego momentu obowiązuje zakaz jazdy po trasie Uphillu, co będzie wiązało się z dyskwalifikacją zawodnika!!!

Po około 2 km jazdy w terenie w dół, wyjedziecie na asfalt, a na skrzyżowaniu skręcacie w prawo w dół w kierunku miejsca startu!